Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

blue&black

Witajcie ! Ostatnio jestem taka zalatana, ciagle chodzę nie wyspana, a gdy tylko usiądę od razu oczy mi sie zamykają i zasypiam. Naszczescie kilka wolnych dni pozowliło na odpoczynek i solidne wyspanie się:) Niestety od poniedziałku znowu do pracy a w weekend zajęcia. Zapowiada się bardzo pracowity i cięzki tydzień;/  Dziś stylizacja wygodna, w ciemnych i stonowanych kolorach które bardzo lubię, granat i czerń są świetnymi kolorami, które pasują na każdą oakazję. Czarna, koronkowa sukienka do tego legginsy ,granatowy kardigan oraz moja ulubiona torebka :))
Jak Wam sie podoba?  Życze miłego poniedziałku, jeżeli wogóle poniedziałek może być miły !;P














tunika/ sukienka-no name /kardigan-New Yorker /legginsy-gatta /buty- świat butów /
 torebak-PARFOIS

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja.
    Podoba mi się :]
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!!! Zazdroszczę butów i torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Tak z ciekawości zapytam co studiujesz i gdzie pracujesz? :)
    Z pewnością będę zaglądać częściej ;)
    KARO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz :)
    Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba to zapraszam do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń