Obserwatorzy

niedziela, 10 listopada 2013

Khaki

Witajcie! Nigdy nie przepadałam za kolorem zielonym.Ostatnimi czasy skradł  moje serce, szczególnie odcień khaki i ciemna butelkowa zieleń. Dzisiejsza stylizacja w roli głównej właśnie z nią. Kiedy zobaczyłam ten sweterek nie mogłam się mu oprzeć. Urzekł mnie jego kolor, materiał z którego jest wykonany i krój, luźny wygodny niekrępujący ruchów. Mój zestaw dopełniły czarne kozaki, oficerki ze złotym zameczkiem i zamszową wstawką. Do tego czarna parka i zestaw gotowy ! I jak ? podoba się ;)












Khaki

14 komentarzy:

  1. swietnie wyglądasz;) strój bardzo w moim stylu;) wygodny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look i miejsce idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek i torba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw na ponure jesienne dni :) ciepło i ciekawie dzięki dodatkom

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne połączenie, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne buty <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory boskie
    super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek fajny ;3
    http://choocolatelove.blogspot.com/ - Mogłabym prosić o kliknięcie w banner ' Sheinside ' ? ;)

    OdpowiedzUsuń