Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Podarte jeansy

Hi, Dzisiaj przedstawiam Wam niedzielny zestaw :) czyli jak zwykle lekko, miło, przyjemnie i wygodnie, idealny outfit na spacerek :) pogoda się polepszyła więc mozna przechadzać się po lesie , mam nadzieję że to juz koniec chłodnych dni w te wakacje ( marzenie ścietej głowy).
Ostatnio byłam na zakupach ,niebawem pokażę Wam moje łupy. Teraz zmykam, robić obiad dla mojego P
a Was zostawiam z moimi fotkami !
milego popołudnia :)


 T-shirt- new look/ jeansy-bershka/ botki- primark





13 komentarzy:

  1. nie jestem idealna :) mam 160cm

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie zwykłe outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne buty !
    (:

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie. ;)
    fajny blog.;)
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice jeans, i loved *-*
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie stylizacje więc CZAD :) zapraszam : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń