Obserwatorzy

czwartek, 29 marca 2012

Witajcie!  Znudziła mi sie dotychczasowa fryzura i postanowiłam coś zmienić, mamy w  końcu wiosnę,więc odrobina kolorków nie zaszkodzi !
  Farbowanie końcówek to genialny trend, szczególnie podobają mi sie rozjaśnione kosmyki na ciemnych włosach. Moja siostra ma piękne długie brązowe włosy właśnie tak rozjaśniane. Wygląda to obłędnie. Z racji tego że mam jasne włosy postanowiłam wykombinować coś innego.Ostatnimi czasy rozjaśnienie już nie wystarczy! :P Teraz króluje kolor, pełna dowolność.  
Wariacja i  szaleństwo na maxa . Końcówki można rozjaśniać , przyciemniać,mogą być różno kolorowe:  np teraz w bardzo modnych pastelowych kolorach:różowe, miętowe , niebieskie, pomarańczowe, wielo kolorowe .

 Podobają Wam się? Co sądzicie o kolorowych końcówkach ! 
 Ja jestem jak najbardziej na tak o czym świadczą moje różowe końcówki ;)





Łyk inspiracji


17 komentarzy:

  1. cudne! też chcciałam takie mieć, ale do tego trzeba spoooro rozjaśnić włosy... ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak, ale można rozjasnić tylko same końcówki ! a gdzy będą zniszczone zawsze mozna je podciąć ! nawet czasami to wskazen ;P

      Usuń
  2. super trend! mi się tez bardzo podoba, aczkolwiek nie mam tyle odwagi by zrobic cos takiego na sobie choc bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny trend szczególnie na jasnych włosach ;)) najbardziej podobają mi się kolorowe ;) wyglądasz świetnie ;) zawsze jakaś zmiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie pasują Ci te końcowki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super włosy i foty :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe końcówki. hmm. bardzo kreatywne i odważne.;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz w takich włoskach :) ja niestety nie mogę sobie pozwolić na takie szaleństwo a szkoda :)
    Pozdrawiam,
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne te wloski!:D ja bym chciała niebieskie koncowki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Końcówki wyglądają genialnie :) Co do inspiracji także świetne. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci :) inspiracje faktycznie inspirują ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe ombre hair jest cudne! <3 Śliczne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda to ciekawie, ale ja bym się chyba nie odważyła ;) szczególnie po tym, jak 3 dni płakałam po zafarbowaniu włosów na czarno! :D zapraszam do mnie ;) dopiero zaczynam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może być mi się podobają schodzące z brązu na jasne i z ciemnego blondu na jaśniejszy :)
    A Twoje takie młodzieżowe, nie wiem ile masz lat ale w tym wydaniu wyglądasz na młodszą :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ! Najlepsze jakie widziałam ! :) Sama kolorowałam końcówki na czerwono do blond włosów ale chciałabym takie żywe różowe. Zdradzisz jak zrobiłaś ? Jakaś specjalna farba ? :)

    OdpowiedzUsuń