Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

pastelowo brzoskwiniowe spodenki

Hej! Dzisiejszy zestaw to połączenie jasnych, pastelowych ,(pamiętajmy że pastele to pierwszy krzyk mody w tym sezonie;) brzoskwiniowych spodenek z wygodnym T-shirtem różowymi dodatkami wszystko to przełamane czarną narzutką. Jakoś nie jestem na razie przekonana to noszenia samych pasteli, zobaczymy może to się zmieni!

Jak na pierwszy dzień wiosny to pogoda się nie popisała, a Słonko nie rozpieszczało swoim światłem, myślę że możemy jej to wybaczyć :P gdyż z pewnością jeszcze nie raz zaskoczy nas ciepłymi słonecznymi dniami :)

Z racji tego że co raz bliżej lato, a co za tym idzie roznegliżowane ;) ciało , trzeba coś ze sobą zrobić,a mianowicie zgubić zbędne kilogramy ! Ja z moim Przemkiem już się za to zabraliśmy. Od wczoraj biegamy, a w weekend pewnie wyskoczymy na rowery, miejmy nadzieję że pogoda dopisze !











outfit
T-shirt- new look
narzutka-primark
spodenki- no name
rajstopy- no name
trampki-primark
parka-no name

buziaki kochane

30 komentarzy:

  1. nie powiedziałabym, że masz co zrzucać :D:* moim zdaniem wszystko na miejscu i tak jak powinno być!

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi sie te rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie nie podobaja mi się tu rajstopy ale poza nimi mogę śmiało powiedzieć, że uwielbiam taki wygodny look :)

    ja w weekend tez planuję trochę sportu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny outift :) Mam te same spodenki tylko że białe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice blog!!
    Come join my giveaway:

    zebratrash.blogspot.com.br/2012/03/british-giveaway-she-inside-zebratrash.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ciuszek ! ^^ Ja w weekend z koleżankami się u mówiłyśmy na rowery ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne rajstopy i szorty:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczne rajstopy <3 Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciesze się że Ci sie podoba !

      Usuń
  10. kochana, Ty mi lepiej powiedz co Ty byś chciała gubić ? chyba samą siebie ! bo ja tu nie widzę zbędnych kilogramów, piękna zgrabna i powabna :D ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa :)) niestety troszkę trzeba ! dla lepszego samopoczucia !

      Usuń
  11. dziękuję :) bardzo fajny zestaw i te brzowskwiniowe spodenki i rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo jakie rajstopy! świetne! i spodenki też supeer :) dzięki za odwiedziny u mnie :) zapraszam znów!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz:) boskie rajtki:) zapraszam do mnie;**

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna figurka kochana ! masz świetne nogi !
    blog ciekawy będę zaglądać ,
    obserwujemy ?:*

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje Ci bardzo :)
    świetne szorty i rajstopy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka- jest bardzo fajna :)
    http://watermelonspink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super masz rajstopki.....rewelacja normalnie - ogólnie super blog:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wzór na rajstopach!
    Może masz ochotę poobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Your outfit is one of the best of this week.
    Look here.
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/03/best-of-week-vi.html
    Kisses.
    Anne

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne rajstopki! fajny zestaw:) robi sie cieplo - mozna szalec!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, Zapraszam do świata Oriflame,
    program Witamy dla nowych konsultantów z bransoletką firmy Apart !
    Wpisowe do klubu Oriflame to jedynie 1zł !
    Zapraszam na strone:
    http://pl.oriflame.com/recruits/online-registration-consultant.jhtml?content=&_requestid=668794

    gdzie można w łatwy sposób zapisać się i kupować kosmetyki 30 % taniej
    Proszę przekaż również te informację swoim koleżanką i znajomym .
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba, niczego bym tu nie zmieniala

    OdpowiedzUsuń