Obserwatorzy

środa, 7 grudnia 2011

Top model

Hej oglądałyście Top model ? Co sądzicie o zwyciężczyni Oldze Kaczyńskiej ?
Jak Wam się podoba jej nowy szczuplejszy look ?Na początku za nią nie przepadałam, wydawała się zarozumiała i pyszna ! Jej ton był zawsze wymądrzający się. Z odcinka na odcinek przekonywała mnie do siebie ! Mądra piękna utalentowana czego chcieć więcej ?!
 Was także urzekła ? a może inna z dziewcząt skradła Wasze serca ?


O to i ona królowa dzisiejszego wieczoru





















Czekam na Wasz opinie !!! do zobaczyska piękne panie :*

4 komentarze:

  1. zdecydowanie cieszę się, że to ona wygrała, nie jest jak taki patyk i jest kobieca ! a co do tej drugiej.. z odcinka na odcinek coraz bardziej nie lubiłam jej wymądrzania się i pewności siebie, aż wiało przesadyzmem !

    OdpowiedzUsuń
  2. była moją faworytką! fajnie że wygrała jest piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) na początku za nią nie przepadałam ! ale w konsekwencji ją polubiłam ! potrafiłam sb poradzić z każdą sytuacją i mądrze wybrnąć z opresji ;P

    OdpowiedzUsuń