Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Szaro-buro

W dzisiejszej stylizacji  pierwsze skrzypce odgrywają pasiaste spodnie. W tym sezonie paski są bardzo modne, szczególnie połączenie bieli z czernią, ja natomiast postawiłam na brązowo czarne. Zestaw taki szaro bury, podobny do pogody na dworze. To co się dzieje za oknem bardzo mnie przytłacza ! Chce wiosnę ! Słońce,trampki i rower! Wracając do outfitu...postanowiłam go troszkę ożywić cajmelową torebką i kominem. Do pasiastych spodni włożyłam białą koszulkę i na to czarny wielgachny "nietoperzowaty" sweter a na stopy czarne workery z ćwiekami.  Jak Wam się podoba ? Mam nadzieję ze to ostatnia taka mało kolorystyczna, w zimowej scenerii stylizacja !


21 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kurtka zegarek i bransoletka tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Twój cudowny zegarek <3
    mimo, że stylizacja nie ma w sobie kolorów to jest świetna ;))
    więcej uśmiechu na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. szalenie podoba mi się Twój komin!
    gdzie go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się podoba czapka super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Ubrałabym się tak nawet jutro. *_* Wszystko idealnie skomponowane, FANTASTYCZNY look. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość soskonała czerń ale nie nudna, jestem oczarowana :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. czapa i kurtka mega!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! :)
    W szczególności czapa! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. paski optycznie wydłużają Ci nogi - fajnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna czapka i torebka! :)) rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz ;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Blog ♥ ! Obserwuję ! Świetna Czapka i torba ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look!
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna czapka ;>

    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zestawy! Wszystko razem wygląda świetnie! spodnie są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń