Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Szaro-buro

W dzisiejszej stylizacji  pierwsze skrzypce odgrywają pasiaste spodnie. W tym sezonie paski są bardzo modne, szczególnie połączenie bieli z czernią, ja natomiast postawiłam na brązowo czarne. Zestaw taki szaro bury, podobny do pogody na dworze. To co się dzieje za oknem bardzo mnie przytłacza ! Chce wiosnę ! Słońce,trampki i rower! Wracając do outfitu...postanowiłam go troszkę ożywić cajmelową torebką i kominem. Do pasiastych spodni włożyłam białą koszulkę i na to czarny wielgachny "nietoperzowaty" sweter a na stopy czarne workery z ćwiekami.  Jak Wam się podoba ? Mam nadzieję ze to ostatnia taka mało kolorystyczna, w zimowej scenerii stylizacja !


22 komentarze:

  1. Bardzo fajna kurtka zegarek i bransoletka tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Twój cudowny zegarek <3
    mimo, że stylizacja nie ma w sobie kolorów to jest świetna ;))
    więcej uśmiechu na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. szalenie podoba mi się Twój komin!
    gdzie go kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) kupiłam go na allegro !

      Usuń
  4. ale mi się podoba czapka super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Ubrałabym się tak nawet jutro. *_* Wszystko idealnie skomponowane, FANTASTYCZNY look. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość soskonała czerń ale nie nudna, jestem oczarowana :) wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całość bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. czapa i kurtka mega!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się! :)
    W szczególności czapa! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. paski optycznie wydłużają Ci nogi - fajnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna czapka i torebka! :)) rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz ;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Blog ♥ ! Obserwuję ! Świetna Czapka i torba ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look!
    Pozdrawiam
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna czapka ;>

    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zestawy! Wszystko razem wygląda świetnie! spodnie są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń