Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Vintage blouse


Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem.

Mam nadzieję że to  nie ostatni z letnich outfitów! Bluzeczka jest dla mnie totalnym hitem :))
z przodu wykończona jest ślicznym haftem ,którego niestety nie widać na fotkch, natomiast szorty zostały jak najnardziej ulubionymi :)












baleriny-DIY/szorty-DIY/ bluzeczka- vintage /torebka-bershka/ bransoletka- indyjski sklepik/ naszyjnik-New Yorker

32 komentarze:

  1. przepiękna bluzeczka:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zdjęcia niestety nie ukazują jej uroku !
      nie widać pieknego haftu ;/

      Usuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz, śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne szorty! Uwielbiam takie proste polaczenia: jeansowe szorty i prosta, zwiewna bluzeczka a do tego balerinki bądz trampki. Taki stroj zawsze wyglada swietnie i sexownie, a jak sie juz ma taka figure jak Ty to juz calkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah dziękuję za tę figurę ! niestety do ideału jej brakuje ;/
      Ja także jestem za takimi zestawami :)

      Usuń
  4. Mnie sie Twoja bizuteria bardzo widzi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. co taka poważna mina na każdym zdjęciu ;) fajny zestaw i te baletki, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakoś tak wyszło mój fotograf nie uprzedzał mnie kiedy pstryka fotki! a minka na twarzy zupełnie nie odzwierciedla stanu mojego ducha :P
      pozdrawiam

      Usuń
  6. lubię takie proste połączenia. :) szorty są świetne. a co do wakacyjnych setów to ja też mam nadzieję, że to jeszcze nie ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zimno się zrobiło ! pocieszajacy jest fakt że podobno od poniedziałku ma być cieplej !

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się szorty ! Lubię takie połączenia ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka!

    http://divanaurlopie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super biżuteria i fajna torebka :) Świetnie wyglądasz

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno wpadnę :)
      torebka to prezent od Narzeczonego !
      nie prawdaż że ma gust ?;P hehe

      Usuń
  10. spodenki i zegarek - super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szorty ;o + noooooogi

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute outfit, so pretty!
    Im your newest follower, would you like to follow me?

    HippieChicPao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for being you visited my blog

      Usuń
  14. Nice outfit.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne te Twoje szorciki i bransoleta na prawej lapce! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) bałam się waszych opini co do nich i wgl co do tego zestawu bo jest dośc "cukierkowy " cieszę się że sie wam podoba

      Usuń