Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2012

Na sportowo


Dziś stylizacja z jednego wypadu na łyżwy. Nidgy nie przypuszczałam że ten z zimowych sportów może być tak niezmiernie miły. Sportowo, wygodnie a przede wszystkim cieplutko.  Zachęcam Was kochane do ruszenia dupek z kanapy :P (Pamiętajmy że zbliża sie wiosna, lato chcemy wyglądac super, dlatego ja biorę się za sb :))  Zima też może być fantastyczna!
Minusowe temperatury są straszne, ale tez mają mocne strony dla naszego zdrowia i wygladu;)
 wspaniałe działanie odmładzające - ujemne temperatury stymulują krążenie w skórze, poprawiają jej jędrność, opóźniają procesy starzenia się komórek.


Kurtka-house
komin-DIY
nauszniki- butik ?
bluza- New Yorker
rękawiczki-no name
spodnie-New Yorker





A jakie są wasze ulubione sporty zimowe ?! Buziaki i miłego tygodnia Wam  zyczę ! Mnie czeka dużo nauki bo w weekend egzaminy ;/ Trzymajcie kciuki !

8 komentarzy:

  1. jak widzę to zamarznięte jeziorko to się boje :P
    na Twoim miejscu bałabym się, że wpadnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to malutki akwenik, znaczy błytki ;P
      po za tym jest dobrze zmrożony, więc raczej nie ma czego się bać:)

      Usuń
  2. Jaki ładny aniołek! ;-)
    Szkoda, że nie umiem jeździć ani na rolkach, ani na łyżwach.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! nic straconego ! zachecam do zakupu łyżew nieziemska zabawa :)) jestem pewna że szybko się nauczysz!

      Usuń
  3. cudownie wygladasz! obejrzalam wiele Twoich wpisów tutaj :) i zazdroszcze umiejetnosci jezdzenia na lyzwach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) nie przypuszczałam że kiedy kolwiek bd potrafiła chociaż ustac na łyżwach, teraz całkiem nieźle jeżdże! nic trudnego spróbuj ;)
      ja zazdroszczę Tb umiejętności tańca :))

      Usuń
  4. uwielbiam łyżwy, widać, że dobrze się bawiaś a stylizacja naprawdę świetna :)
    Marty

    OdpowiedzUsuń
  5. gwiazdo , ale mi ochoty na lyzwy narobilas :P pieknie wygladasz, agrgrgr :*

    OdpowiedzUsuń