Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2011


Twarzą listopadowej kolekcji Zary ,została piękna polska top modelka Kasia Struss.  Kolekcja złożona jest z ogromnej ilości bardzo charakterystycznych ubrań z wyraźnymi i rzucającymi się  w oczy deseniami- koronki, mozaje, kwiaty, krata. Piękne połączenie minimalizmu, prostoty z ekstrawaganckimi wzorkami oraz szykowne dodatki. Kolekcja jest rewelacyjna :) i bardzo ciekawie sie prezentuje !

 Najbardziej podoba mi się outfit z szortami i kwiaciastą koszulą !!!




 Obie stylizacje są rewelacyjne , na takiej pięknej sylwetce wszystko leży idealnie , tylko zazdrościć figury i urody



 w takiej koszuli pięknie wyglądałaby moja siostra :)
 sukienka maxi jest niesamowita bardzo mi sie podoba !


jeansowa  koszula mega :)  moje jesienne must have

Jak Wam się podoba? Co o tym myślicie ?Dla mnie bomba !Choć niektóre stylizacje troszkę za bardzo pstrokate :P

To co dziewczyny widzimy sie w Zarze ?


miłego wieczoru :) i spokojnej nocki 

3 komentarze:

  1. Widzimy ! muszę przyznać że kolekcja naprawdę jest bardzo kusząca !:D a Modelka ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za. Zakochałam się tej czerwonej kraciastej koszuli.Muszę ją mieć.
    Misia

    OdpowiedzUsuń
  3. długa, cieniowana sukienka wygląda bardzo pociągająco :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń